fredag den 5. februar 2010

Ind til benet - og kernen

En del af filosofien bag mit shoppebudget er, at jeg vil blive bedre til at mærke, om jeg virkelig, virkelig gerne vil have noget, eller bare vil shoppe. Og resten er selvfølgelig bare at skære forbruget ned til et minimum. Både for økonomiens skyld og samvittighedens. Så jeg går for tiden og vender forskellige ting i hovedet, og det virker faktisk. Nogle ting bliver hængende længe, andre forsvinder som dug for solen, selvom jeg endda prøver at overbevise mig selv til at huske dem. Effektivt, og meget afklarende. Det kan klart anbefales! Hvorom alting er: En af de ting, der har hængt ved længe, er, at jeg mangler en hverdagstaske. En pæn, alminderlig hverdagstaske, som kan rumme i hvert fald en A4-mappe. Og jeg er ved at være sporet ind på, at den skal være i sort lak. Nu har jeg så fundet denne her fra Marc B på Topshops hjemmeside, og den virker som det oplagte bud. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde ud af, hvor stor den er. Der står ingen mål derinde! Men mange tak til Topshop, for den ekstra hjælp til at spare...
Billede fra Topshops hjemmeside. Undskyld venligst størrelsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar