onsdag den 28. oktober 2009

Luk øjnene og tænk på noget godt

Jeg har lige slettet et langt indlæg, jeg ellers havde skrevet om, hvorfor jeg har tænkt mig at skrive lidt sjældnere end de fleste andre bloggere. Da jeg læste det igennem, var det bare så uinteressant. Jeg synes, det er meget mere relevant at fortælle at jeg er så lykkelig - lige nu. I aften, når jeg kommer hjem, vil jeg garanteret sætte mig ned og føle mig fuldstændig tom indeni. Og jeg vil have lyst til at græde, men vil ikke kunne, fordi det bare virker helt ligegyldigt om jeg gør det eller ej. Jeg er som et lille barn, der har slået hul på knæet og må distraheres for ikke at tænke på det. Og ligeså snart distraktionen ophører, bliver jeg ked af det igen. Ja, det gør ondt at være voksen, når man inderst inde stadig er et barn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar