torsdag den 22. oktober 2009

Er I der stadig?

Nu stikker jeg lige en forsigtig finger i luften. Eller tå i vandet. Jeg har i lang tid haft et lidt ambivalent forhold til diverse blogs og blogsfæren generelt, som jeg også skrev i mit indtil nu sidste indlæg. Jeg har frameldt mig flere og flere blogs - inklusive nogle af de største danske - fordi jeg synes, det er blevet så kommercielt og selviscenesættende. På en måde. Men på samme tid har jeg fået mere og mere lyst til at skrive igen, for at kunne... bearbejde, vel. Så nu giver jeg det (måske) en chance igen. Tilbage til rødderne.

5 kommentarer:

  1. Jeg kan sagtens følge dig - har det lidt på samme måde. Det er synd, at der er gået så meget Friis & Co./Diesel/whatever i den over hele linien...

    Det kunne være forfriskende med en modeblog, der skilte sig ud fra mængden :^)

    SvarSlet
  2. Ja ja ja!! Jeg sad også og kiggede på min gamle blog, og så dukkede der en kommentar op fra dig. Det var virkelig tilfældigt, at jeg bevægede mig herind - Og så har du lige skrevet et indlæg :)
    Jeg er, som tidligere nævnt, meget enig med dig, men har også haft en lyst engang imellem til at starte op igen. Glæder mig meget til at følge med - no pressure. :)

    SvarSlet
  3. Giver dig helt ret.
    Men jeg har dig i hvert fald stadig i min google-reader, hvis du skulle begynde at skrive igen. ;)
    mvh Rikke

    SvarSlet
  4. Anonym: Præcis min tanke - og ikke et ondt ord om de mærker ellers, og egentlig heller ikke bloggerne, men det er bare så ærgerligt at man sidder med fornemmelsen af, at man kunne nøjes med at læse én af dem og alligevel få det samme at vide!
    Anne Sofie: Hvor er verden skør nogle gange. Men altså, i en periode var jeg tit inde på din gamle blog for at få inspiration og håbefuldt se, om du ikke var begyndt igen. Så det ville altså blive værdsat, hvis du gjorde det :)
    Rikke: Dejligt, at endnu en er enig :) Og dejligt, at du vil følge med!

    SvarSlet
  5. Jeg er her stadig! Og jeg er enig i at mange blogs efterhånden har det samme udtryk, de samme brands der bliver hypet og de samme indlæg. Men hvis det er hvad masserne vil have, så er det da bare i orden.
    Velkommen tilbage :)

    SvarSlet