tirsdag den 10. november 2009

En hjælpende hånd..?

Normalt vil jeg ikke plastre min blog til i reklamer for lagersalg o.l., men da nu en gruppe søde (går jeg ud fra :)) "medstuderende" fra AU mailede og spurgte om hjælp med en spørgeskemaundersøgelse, så syntes jeg, jeg ville gøre en undtagelse. Så hvis I har lyst, så brug et par minutter på at udfylde spørgeskemaet, så vi kan finde ud af noget mere om det, mange af os bruger så meget tid på... Det med forskning er, på alle områder, så utroligt vigtigt!

Besked fra pigerne:
Vi er seks studerende på Medievidenskab ved Aarhus Universitet, som laver et projekt om modeblogs. I den forbindelse er vi interesserede i at få et kendskab til din brug af modeblogs.

Nedenfor ser du linket til et spørgeskema som tager omkring 5-10 minutter at besvare. Netop dit svar er vigtigt for undersøgelsens bredde og alsidighed.


Så uanset om du er hyppig blogger/bloglæser eller bare et smut forbi en modeblog i ny og næ, så vil vi sætte pris på din hjælp.

Her finder du spørgskemaet: http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=AZLNRCWP9NCP

1 kommentar:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet