tirsdag den 10. november 2009

Party Season

Jeg er virkelig en frossenpind. Jeg kan ikke tåle blæst, jeg fryser inden døre og jeg bliver nedtrykt når mørket begynder at falde på klokken 15. Eller det ville jeg i hvert fald, hvis vinter ikke også var lig med noget andet: fest. Julen i sig selv og den deraf følgende familiehygge overstråler alt, men alle de andre fester og middage er også noget at se frem til. Og planlægge (altså shoppe nyt festtøj). På en eller anden måde bliver tøj jo bare så meget mere relevant, når man skal have mere af det på. Og når det så er til festlige lejligheder, hvor man gerne må se lidt ekstra fin ud, er det endnu bedre! På lørdag slutter en måneds shoppestop for mig, og jeg er i fuld gang med at skrive lister over de forskellige begivenheder og outfits, og hvad jeg i så fald "er nødt til" at anskaffe mig. Og hvis vi lige er ærlige en gang, så er planlægningen næsten en lille fest i sig selv, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar