torsdag den 11. november 2010

Julen kommer tidligt i år

Jeg har travlt. Og er ramt af sygdom (og måske en lille smule vinter-tristesse, selvom jeg troede, jeg var sluppet af med det i år, og ikke vil indrømme det). I går kunne jeg ikke falde i søvn, fordi jeg ligesom bare kunne mærke stressen. Og det er ikke engang lige nu, det er mere tanken om, at jeg skal til eksamen og arbejde rigtig meget i december og måske ikke får tid til at nyde min yndlingstid på året. I hvert fald ikke så meget som jeg helst ville. 
Jeg har så ondt af mig selv. Så jeg pønser lidt på at bestille noget fra Asos, som har fri fragt til Danmark indtil midnat. For eksempel noget med pailletter. Eller noget der varmer. Eller måske denne søde halskæde, som i bedste "H. C. Andersen møder Nøddeknækkeren"-stil kunne være min tro væbner i december. 
Billede: Asos.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar