søndag den 28. november 2010

The silver lining

Jeg fik prøvet Lanvin for H&M-t-shirten. Da jeg så den hænge dér, eneste eksemplar tilbage i xs, blev jeg noget så glad. Printet var virkelig fint. Det samme var de mange pailletter og andre påhæftede dele (om end noget overraskende - det synes jeg ikke, fremgik af billederne på nettet...). Men da jeg fik den på, blev jeg virkelig skuffet. Selve t-shirten var i helt almindelig 100 % bomuld, og virkelig grim i pasformen. Så den kom ikke med hjem. Til gengæld besøgte jeg senere på dagen Gina Tricots hjemmeside. Og se nu bare, hvad jeg fandt der:
Til bare 79 kr! Jeg glæder mig til at trykke "køb" og byde den velkommen hjemme hos mig. Lige nu, tror jeg faktisk.

2 kommentarer:

  1. Sari: Ja, præcis. Den vil passe perfekt ind i mit klædeskab, hvor der i øjeblikket er stor mangel på fine toppe!

    SvarSlet