lørdag den 28. marts 2009

Did you miss me...?

For jeg har savnet det lidt, at blogge, altså! Sådan en gang imellem, når jeg så noget, jeg blev helt blæst bagover af. Eller når jeg bare virkelig trængte til at skrive. Noget. Jeg har selvfølgelig fortsat fulgt med på en del modeblogs, omend skaren er blevet indsnævret til nogle få, der siger mig allermest. Måske hænger det også sammen med, at jeg ikke selv har skrevet og derfor ikke har befundet mig så meget i blogger-land. Hvem ved?
Jeg er i hvert fald glad for at være tilbage, og jeg glæder mig til at dele min lidenskab med alle jer andre! Så må vi se, hvor meget det kommer til at adskille sig fra min gamle blog...

8 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage Anne!!Good to have you back-

    SvarSlet
  2. Hej Anne!

    Hvor er det FEDT, at du er tilbage! Du har været savnet, og jeg vil glæde mig til at følge med på din blog.

    Og ja, jeg skal love for, at der er sket meget i blogosfæren, siden du sidst huserede her :)

    /Maria

    SvarSlet
  3. 2xMaria: Tak tak tak! Det er FEDT at være tilbage :)

    SvarSlet
  4. Ja, må sige, at det var en fantastisk dejlig nyhed. Jeg kigger faktisk stadig igennem din gamle blog engang imellem, så det er super-super-dejligt, at du vælger at fortsætte. Yay to that!

    SvarSlet
  5. Jubii, godt du er tilbage!!!

    SvarSlet
  6. Anne Sofie, Signe og Tina: Hvor er det dejligt at høre! Tusind tak :)

    SvarSlet
  7. Hvad søren du er tilbage! Du har været savnet!

    C

    SvarSlet
  8. Charlotte D: Tak, det er jeg virkelig glad for at høre!

    SvarSlet