lørdag den 28. marts 2009

Min, min, min!


Noget af det, som jeg virkelig har lyst til at dele med omverdenen, er min seneste kærlighedsaffære. Oven i købet med en kvinde. Jeg snakker Diane von Furstenberg. Mine tidligere bekendtskaber vil vide, at jeg er en sand H&M-junkie - til en sådan grad, at jeg har det med at glemme, at der er andre fisk i vandet. Men nu har jeg altså besluttet mig for at købe færre ting, og til gengæld blande H&M-fundene (for der ER altså meget godt at finde, det er der!) med dyrere klassikere. Og en ting, som jeg længe gerne har villet købe, er en DvF-kjole. Fordi jeg regner med, at det er en ting, jeg kan have i garderoben til evig tid. Men det skulle selvfølgelig ikke bare være mærket for mærkets skyld - for Gud, hvor jeg dog hader den slags -, men den helt rigtige kjole. Og den fandt jeg på Luisaviaroma.com, ovenikøbet til halv pris. Den kom med posten i denne uge, og jeg har bare lyst til at prøve den på hele tiden. Den er så fin, så fin! Da jeg stadig arbejder som pædagogmedhjælper i en vuggestue, er den desværre ikke en option til hverdag, men jeg glæder mig som et lille barn til at få den brugt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar