torsdag den 23. september 2010

Nybegynder

Jeg har været virkelig modvillig til at give helt efter for lille Tavi og hendes fantastiske skriverier. Der er to grunde. For det første, fordi hun er meget ung, og helt ærligt, jeg har det svært med folk, der er yngre end jeg og alligevel har mere styr på verdenssituationen (i en eller anden form). For det andet fordi jeg synes, hendes stil er ret mærkelig, og helt ærligt, det er da ikke det, det der mode går ud på, vel? Grund nummer to demonstrerer vel egentlig ret godt grund nummer et...
Men en gang imellem kigger jeg alligevel forbi, som nu her for et par minutter siden. Og hendes seneste indlæg ramte virkelig plet. Det handler netop om det komplekse i modens verden, om hvad der er rigtigt og forkert, og ikke mindst om, hvad der egentlig er vigtigt. Særligt nedenstående citat, leveret af Kathleen Hannah i en samtale omkring New York Fashion Week, front row-pladser og streetstyle-fotografer:

"Who cares? People are dying"

That's it. Nu ryger hun altså på min liste.

Billede: Style Rookie. Rimeligt intetsigende i øvrigt, men jeg syntes bare ikke, hendes personlige outfit-billeder var pæne nok. Hun går i noget meget mærkeligt tøj. Helt ærligt, det er da ikke mode, vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar