torsdag den 23. april 2009

Do you remember...?


En gang imellem dukker der ting op i ens bevidsthed, som man af en eller anden grund ikke har tænkt på i et stykke tid. Men man har alligevel fornemmelsen af, at de har ligget i baghovedet og luret hele tiden. Når det kommer til mode, tager jeg dét som et godt tegn. Altså som et tegn på, at det er en ting eller en trend, som man godt kan bruge mere energi (og eventuelt penge) på. Ikke nødvendigvis fordi, at det er noget, der bliver nævnt meget i diverse medier, men fordi det på en eller anden måde har vakt min interesse.
Med jævne mellemrum - og således også her til aften - kommer jeg til at tænke på denne Lanvin-top, som jeg tydeligt husker Chloe Sevigny i. Jeg synes virkelig, den taler til mig. Men måske er det bare den lille mund...
Billede: www.fabsugar.com

2 kommentarer:

  1. har det på præcis samme med med netop den top ;) nogle gange dukker den bare op i bevidstheden og giver lig lyst til at rende rundt med en kys mund og et par store øjne på maven..

    /Lærke

    SvarSlet
  2. Lærke: Hvor sjovt :) Men det undrer mig egentlig ikke, at der er andre, der har det på samme måde - den er jo helt fantastisk!

    SvarSlet