søndag den 12. april 2009

Påskeæg ankommet

Jeg skrev på et tidspunkt om nogle ting, som jeg godt kunne tænke mig fra Topshop. Måske er det én af ulemperne ved blogging, men i hvert fald kunne jeg til sidst ikke lade være med at bestille den blå tunika, den oversized clutch (som faktisk kommer med en lang skulderrem - hurra for alsidighed!) og den blomstrede nederdel. Og som jeg skrev et andet sted, røg der også et par skind(lignende)-leggings med oveni. Kursen på det engelske pund taget i betragtning, er det jo nærmest også tyveri ved højlys dag. Eller, sådan kan man jo vælge at se på det... Da jeg kom hjem fra sommerhus i dag, var pakken ankommet, og jeg er virkelig tilfreds! Bedre påskeæg kunne jeg ikke have givet mig selv.

3 kommentarer:

  1. Du købte ikke skoene? De er ellers helt fantastiske.. :) Men det er de andre ting nu også :)

    /Mette

    SvarSlet
  2. Hej Anne. Glæder mig til du flasher dit fine påskeæg. Må jeg spørge hvornår du bestilte? Jeg går nemlig også at venter på et lille påskeøg fra topshop.. Kan ikke tracke den, meget mærkelig. Kia.

    SvarSlet
  3. THE BANDITS: Åh, du må ikke minde mig om det. Jeg synes også, de er helt fantastiske, men de blev desværre udsolgt i min størrelse. Eller måske nærmere "hedigvis", for jeg har jo egentlig ikke brug for endnu et par sko, som jeg kun kommer til at bruge få gange ;)

    Kia: Jeg bestilte vist nok mandag aften. Og så fik jeg en mail allerede dagen efter om, at pakken var sendt. Men jeg prøvede ikke at tracke den, så det ved jeg desværre ikke så meget om. Jeg håber, du snart får din pakke, og glæder mig til at se indholdet!

    SvarSlet