onsdag den 8. april 2009

Mi manca



Jeg har glemt mit kamera hos min veninde, så indtil videre må billeder af mit nye køb vente. Ligesom eventuelle outfit-billeder. I mellemtiden kan I - og jeg - kigge lidt på disse billeder. De stammer fra Henry Street Settlement Annual Benefit i New York, og bevirkede to ting:
1: En endnu større drøm om at bo i New York og (i sand Gossip Girl-stil) dele min tid ligeligt mellem fine middage som denne, koncerter på übercool spillesteder og shopping. Behøver jeg nævne, at jeg godt kan se det uopnåelige i det, sådan helt finansielt set? Det ville ligesom ødelægge drømmebilledet...
2: At jeg nu bryder min hjerne med, hvornår jeg kunne få mulighed for at holde et cocktailparty for nogle venner, og om det mon ville kunne lade sig gøre at pynte bordet med store, blomstrende kirsebærgrene...?
Billeder: Style.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar