tirsdag den 21. april 2009

Kontrol og gode intentioner


Jeg er én af dem, der altid prøver at få styr på sit liv. Ikke bare lidt, men meget. På Olivia Palermo-overskuds-måden (jeg ved ganske vist ikke, om hun har særlig meget orden i sine papirer, men jeg tror det). For tiden bruger jeg meget energi på at overveje garderobe-ændringer i den retning, så jeg var lykkelig, da jeg for et stykke tid siden fandt denne basis-guide hos den svenske blogger og stylist Linn Gustafsson. Det er ganske vist ikke rigtig noget, man ikke ved i forvejen, men nogle gange har man bare brug for, at andre skaber lidt overblik for en. Og det minder mig også om, hvor meget jeg mangler jeans. Virkelig.
Billede: Linn Gustafsson. Klik på billedet for at se det større.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en side jeg også lige skulle kigge forbi. Kunne godt bruge lidt orden og specielt også i mit tøjskab.

    SvarSlet
  2. sara: Ja, gør dét! Jeg synes i hvert fald, at det var god inspiration - og det er hendes blog også.

    SvarSlet