lørdag den 16. maj 2009

Liste

Wow, for et anfald af sortsind. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvor det kom fra?
Andre, mere (eller mindre) beskedne ting, jeg godt kunne ønske mig:

- En ordentlig spand modemagasiner på dansk, engelsk, tysk eller italiensk. Gerne alle de ovenstående.
- Solskin.
- Nye sko, gerne disse eller disse. Nåh ja, og faktisk også hele min øvrige ønskeliste fra Topshop, inklusiv den fantastiske (og udsolgte) kjole her foroven.
- Rørt feta med hvidløg og krydderier.
- Nude blazer fra H&M Trend.
- Fred i verden. Please.
- Mulberry Bayswater. Dobbelt please.

Billede: Topshop.com.

5 kommentarer:

  1. Rørt feta? Det lyder røvgodt! Du har vel ikke en opskrift tilfældigvis???

    Mvh
    Mette
    (totaaaalt feta-sulten!)

    SvarSlet
  2. Mette: Haha, nej desværre ikke. Jeg plejer at købe noget fra de de vogne med græske specialiteter, som står rundt omkring i shoppingcentre og supermarkeder. Men mon ikke det bare er noget med at røre noget god fetaost sammen med hvidløg og tørrede krydderier efter egen smag (evt. basilikum eller oregano)? Hvis jeg havde ingredienserne herhjemme ville jeg helt sikkert gøre et forsøg!

    SvarSlet
  3. Hmmm, jeg kommer HELT sikkert i de forkerte shoppingcentre! Øv! Nå, vil holde udkig efter det, næste gang jeg er på dagligvareshopping. Det lyder himmelsk......... (og jo mere jeg skriver om det, desto mere lækkersulten bliver jeg!)

    SvarSlet
  4. Hvor er det en fin kjole!

    SvarSlet
  5. sara: Ja, og jeg så i morges, at de har fået den i min størrelse igen. Krise, jeg har jo egentlig ikke råd til at rende og købe fest-kjoler, som jeg ikke har brug for...

    SvarSlet