torsdag den 7. maj 2009

Øv - og jubiiiii!

Jeg skal til konfirmation på lørdag, og købte allerede i februar en virkelig flot, virkelig blå, figursyet kjole til lejligheden. I H&M, sälvklart. Allerede dengang kunne jeg se, at det var en kjole af den slags, hvor man lige skal sørge for at holde kroppen på en bestemt måde, for at den sidder ordentligt. Jeg syntes ikke, at det så ud til at blive det store problem, og så åndede jeg lettet op i et par måneder. Men da jeg prøvede den i dag, sad den bare helt forkert. Forfra ser den stadig fantastisk ud. Men fra siden er den helt gal. Kun når jeg holder armene sådan lige under brysthøjde (som i "jeg står lige med et glas et-eller-andet"), er den god. Og det orker jeg altså ikke at gøre en hel konfirmationsfest igennem. Så ender jeg desuden også med at blive alt for fuld... Så jeg panikkede. I et par timer. Og så kom jeg i tanker om min kjole fra Diane von Furstenberg, som jeg stadig ikke har indviet. Med sorte strømpebukser, mørkebrune lak-sandaler med plateau og høje hæle, og de rette smykker bliver den ikke alt for damet og helt rigtig til en konfirmation. Jeg er så glad! Hvis så bare mit kamera også virkede, så jeg kunne forevige outfittet... Jeg må vel se, om jeg kan få nogen andre til at tage et billede. Det er jo ikke just kameraer, det skorter på til en konfirmation. Thank God.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar