mandag den 1. juni 2009

Colour me happy

Hvor er det skønt at kunne nyde sin lange weekend i sådan et vejr! Jeg er så opfyldt af lykke, at jeg gladeligt går rundt og rydder op - for alvor! Og jeg skal beherske mig for ikke at lave udråbstegn efter hver eneste sætning, jeg skriver. Endelig kan man få lidt sund kulør i kinderne. Og jeg mener faktisk af solen, ja. Jeg er nemlig af den overbevisning, at det er direkte usundt at smøre sig ind i faktor 20 året rundt. Selvfølgelig skal man ikke overdrive solbadningen, og jeg følger gerne sundhedsstyrelsens solråd. Men jeg er altså ved at kløjs i sodavandsisen, når diverse mode- og kvindemagasiner skriver, at det er vigtigt at smøre sig ind i en høj faktor - hele året, også selvom man primært er indendørs. Come on, altså... Til gengæld var jeg ret begejstret, da jeg fik en mail fra Hill & Knowlton, fordi de ville sende mig en gratis prøve på Dove's nye bodylotion med selvbruner og solbeskyttelse faktor 15. I pakken var også en udgave til mørkere hud, som jeg straks gav videre til min mor, og den almindelige bodylotion med selvbrunende effekt, uden solbeskyttelse. Jeg har tidligere brugt sidstnævnte, fordi mine ben af en eller anden grund har utroligt svært ved at få farve, så den var jeg glad for at få mulighed for at bruge igen, helt gratis. Og til de første hårde solskinsdage på legepladsen i vuggestuen har jeg været virkelig glad for versionen med solbeskyttelse. Jeg synes, det er en super god løsning, når jeg skal være på arbejde en hel dag. Og det bliver det sikkert også hen over sommeren, i hvert fald på benene. Så må jeg have fundet mig en solcreme uden selvbruner til resten, for efter denne weekend er jeg faktisk allerede ved at være godt med hvad angår farve i kinderne. På den helt naturlige måde!
Billede: Det er ikke svært at sælge mig ideen om det cool i en solhat. Jeg kan desværre ikke huske, hvor billedet er fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar