lørdag den 6. juni 2009

Fra reden

Nu flytter jeg! Jeg har fået tilbudt et såkaldt klubværelse, og jeg skal underskrive kontrakten på mandag. Og så overtager jeg allerede næste mandag!! Det er helt vildt mærkeligt, at det pludselig er så tæt på, det der med at flytte hjemmefra. Men hold op, hvor jeg glæder mig. Også fordi der er lidt af en udfordring i at indrette værelset, da det er 20 kvm. fordelt på et lille værelse og en hems... regn med en del møbel- og indretningsfunderinger her på stedet i den nærmeste fremtid (heldigvis har jeg allerede en lille mappe på computeren med gode ideer - man er vel velforberedt!). Nå, nu smutter jeg tilbage til de argentinske gæster og grillen. Ciao.

2 kommentarer:

  1. Uh i hvilken by bor du i? Jeg skal nemlig også til at kigge mig om efter et sted at bo, og jeg elsker tanken om at have en hems! :D

    SvarSlet
  2. Frederikke: Jeg bor i en forstad Århus og skal rykke lidt nærmere midtbyen, nærmere bestemt til Trøjborg (som er en skøn, skøn bydel, hvis man ikke vidste det!)

    SvarSlet