tirsdag den 2. juni 2009

Årstider og forsider

Jeg ved ikke, hvad det er med mig og årstiderne. De kan gøre mig så ufattelig lykkelig, at jeg føler mig helt nyforelsket. Især den første fornemmelse af, at en ny årstid er kommet (eller på vej). Jeg vil ikke engang begynde at prøve på at beskrive det nærmere. Det kan godt gå hen at blive grænsende til kvalmt for folk, der ikke forstår det, og det ved jeg ikke, om der er nogen, der gør. Er der? Men ét er sikkert: Jeg kan næsten ikke vente, til jeg får fingrene i Costumes juli-nummer, som kommer i butikkerne på torsdag. For mig er Costumes forsider ligesom legemliggørelsen af årstidernes skiften. En mere statisk én end den, der foregår lige udenfor mit vindue, selvfølgelig. En man kan gemme og finde frem igen, når årstiderne ikke lige er med en. Og denne forside får det til at boble helt ud i fingerspidserne. I hvert fald mine.
Billede: Costume nr. 87, fra www.costume.com

2 kommentarer:

  1. Jeg ved præcis, hvad du mener og har det på helt samme måde...
    /Maria

    SvarSlet
  2. Maria: Godt at høre, at der er nogen, der har det på samme måde :) Det kunne man vel på en måde også forvente, for mon ikke, det er dét, der holder modens hjul kørende!?

    SvarSlet