tirsdag den 2. juni 2009

OMG

1: Jeg er ikke særlig stolt over at bruge denne overskrift...
2: ... Ikke mindst, fordi dette indlæg handler om noget så banalt som Gina Tricot.

Men jeg var altså et smut forbi Astrid P og læste, at Gina Tricot åbner butik i Århus til efteråret. Kan det virkelig være sandt? Det er nok begrænset, hvad jeg ville købe der, men en gang imellem er det altså rart at have et ultra billigt alternativ til for eksempel meget flygtige tendenser eller ting, som man på forhånd ved, man kun vil bruge få gange. Eller leggins. Eller lidt pænt tøj at male/hænge ud i sengen/gøre rent i. Okay, måske er det ikke særlig begrænset alligevel. Men så dobbelt yay, da!

3 kommentarer:

  1. Jeg blev også så glad da jeg hørte det, og ja, det er rigtigt! :D

    SvarSlet
  2. Frederikke: Ih altså, hvor er det godt! Tak for bekræftelsen...

    SvarSlet
  3. Uh, er det rigtig?!
    aj hvor dejligt- som århusiansk modefantatiker- og blogger er det dejligt når butikkerne også kommer til Århus.
    Så mangler vi bare Monki:)

    har lige åbnet en ny blog, kig evt forbi, du er meget velkommen:
    www.dybrooglykke.blogspot.com

    SvarSlet