fredag den 12. juni 2009

Ude af drift

Puha... ramt af en form for vuggestue-virus. Indtaget siden i går klokken 13:
1 kop kaffe
1 revet æble
1 cola
En håndfuld pistacienødder
3 kiks med ost
De to sidste punkter er vel at mærke først kommet til inden for de sidste par timer. Jeg har med andre ord ligget i sengen rigtig længe og prøvet på ikke at bevæge mig. Forfærdeligt. Til gengæld har jeg haft god tid til at læse det nye nummer af Costume, som jeg skrev om i sidste uge. Og det er dælme godt, når man ligger helt nusset og med uvasket hår og føler sig ret grim. Så kan man ligge dér og overveje hvad man vil gøre, når man igen er i stand til at tage et bad. Det vil jeg så fortsætte med nu. Og så håber jeg på at vende tilbage, lidt mere inspirerende, snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar