mandag den 13. december 2010

13. december - Den her uge

Denne uge byder på min første mundtlige eksamen siden gymnasiet - det vil sige ret lang tid. Jeg er lidt nervøs, men mest spændt. Det skal nok gå. (Og der vanker endnu en i næste uge...)
Derudover er der lidt arbejde. Dog langt fra sidste uges timetal, heldigvis. Udover eksamenslæsningen bliver der tid til lidt julehygge. Fredag skal jeg til julefrokost med uni-holdet. Og lørdag holder hele den store, skønne familie lillejuleaften sammen. Helt klart et af årets højdepunkter! Ih, hvor jeg glæder mig.
Overordnet er jeg fast besluttet på, at denne uge skal stå i hyggens tegn. Masse af te, julegodter og julekalender-kigning. Den er skudt i gang med sushi og shopping her til eftermiddag/aften. Sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar